czwartek, 27 października 2016

Pożegnanie w światecznym nastroju ....

Witam serdecznie :-)

Dzisiejszą karteczką żegnam się z DT Scrapka.
To moja ostatnia inspiracja na blogu :-) 

Dlatego na wstępie, pragnę Wszystkim obserwatorom bloga serdecznie podziękować  za wiele miłych komentarzy, które pozostawialiście pod moimi inspiracjami tutaj, na moim blogu lub w udostępnieniach na FB. 
Każda opinia warta ogromnie, bo pozwalała się rozwijać i nie powielać błędów,
każda pochwała dawała chęć do dalszej pracy. 
Bardzo Wam dziękuję, za dopingowanie mnie przez prawie dwa lata inspirowania dla Scrapka. 

Postanowiłam zaprezentować dzisiaj świąteczną kartkę z nowością Anemone -
saniami, które juź nie długo pojawią się w ofercie sklepu Scrapkowo.



Ozdobiłam je sztucznym śniegiem, pasta strukturalną i brokatem, dzieki czemu usyskałam mroźny efekt zimowej kartki .





Ponieważ nie będę już miała okazji w tym miejscu, powyższą pracą składam Wam wszystkim spokojnych, rodzinnych Świąt. 
Niechaj spełniają się Wasze marzenia i trzymajcie się cieplutko :-)

Pa :-)
DagiScrap


Ze sklepu Scrapek:

  


  

  

  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)