wtorek, 29 listopada 2011

Wyniki Wyzwania nr2 !

Witajcie,
dziś przyszedł czas na ogłoszenie wyników naszego drugiego wyzwania - Świątecznie ale nie kartkowo.
Ale za nim zwycięzca mam dobrą nowinę jeszcze :)
Postanowiłyśmy nagrodzić aż 2 prace, bo jedna i druga urzekła nas bardzo!
A ponieważ wkrótce Mikołajki, a zaraz potem Święta, wiec to chyb najlepszy czas na takie nagrody niespodzianki, prawda?

A zatem miło mi ogłosić że nagroda w postaci BONU o wartości 30zł do wykorzystania w sklepie Scrapek.pl na artykuły z Działu Świątecznego i jednorazowy upust w wysokości 5% na pozostałe zakupy
trafia do:

ZUZIK za jej przepiękne bombki
i do ASI za jej rewelacyjny mini albumik:


Serdecznie gratulujemy!!!
Wszystkich uczestników naszych wyzwań zapraszam do umieszczania prac w Galerii Scrapek.pl na Flickerze.
W razie problemów z dodaniem prac - proszę śmiało do mnie pisać - pomogę :)
Wśród wszystkich prac dodanych do Galerii wylosujemy w styczniu nagrodę!
Każdy kto użył materiałów ze sklepu Scrapek.pl może dodać swoją pracę do Galerii -
- twórzmy to miejsce razem!

Zapraszamy - Zespół Scrapek.pl  

3 komentarze:

  1. Jejku! Ale się cieszę!:-)
    Nie wierzyłam,że mi się uda!
    Dziękuję za docenienie moich starań!:-)
    Gratulacje dla Asi!:-)
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Zuzik :) Bombki są piękne i tak pomysłowo zrobione, bardzo mi się podobją :)
    Dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik świetny - tyle szczegółów! I bombki bardzo pomysłowe!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)