poniedziałek, 21 listopada 2011

Troszkę inny post

Dziś wyjątkowo na blogu scrapek.pl nie będzie o scrapowaniu.
Przeglądając Wasze blogi obserwuję,że nie samym scrapowaniem człowiek żyje.Widzę,że pięknie tworzycie biżuterię,szyjecie lub zajmujecie się techniką decoupage.Chciałam Was zachęcić ,abyście wykorzystywały produkty dostępne w naszym sklepie do innych technik.
Tak zrobiłam dziś ja :)
Kto zagląda na mojego bloga,wie,że od czasu do czasu powstają spod moich rączek filcowe zwierzaki-cudaki.Czasem broszki,czasem breloczki ale zawsze miałam jeden i ten sam problem.Nie umiałam znaleźć odpowiednim ćwieków,które imitowałyby oczka moich filcaczków.Zawsze kończyło się to tym,że zwykłe kolorowe ćwieki musiałam malować czarnym markerem.
Idelane ćwieki znalazłam właśnie w sklepie scrapek.pl.Czarne,w wielu rozmiarach do wyboru...
Dzięki nim powstała ta oto para myszek :)




zachęcam Was do tworzenia w innych technikach choć wiadomo,że najbardziej kochamy scrapbooking :)

Pozdrawiam-Basia

P.S-przypominam,że nadal trwa nasze druge wyzwanie -Świątecznie ale nie kartkowo..zapraszam do udziału bo nagdrody są bardzo nęcące :)

7 komentarzy:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)