poniedziałek, 28 listopada 2011

Ślubna kopertówka ze zdjęciem

Kopertówki to mój ulubiony rodzaj kartek.Są bardzo efektowne,praktyczne (nie potrzebują kopert) i można je pięknie ozdobić niewielką ilością dodatków.Kopertówka,którą zamówiła u mnie p.Iwonka jest ze zdjęciem.Uważam,że to fantastyczny pomysł na ozdobienie kopertówki- obdarowane osoby czują się wyjątkowe.Wiedzą,że kartka została zrobiona specjalnie dla nich.

Kopertówka powstała na bazie papieru Usłane różami 01.





Dołożyłam kilka różyczek,perełek i kryształków i gotowe.
Karnecik na życzenia również ozdobiłam,tym razem rub-onsami.

Oj,coś czuję...że kopertówki znowu wciągnęły mnie na całego :)

Pełna lista użytych materiałów:

pozdrawiam-Basia

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ladna kartka i jaki super pomysl ze zdjeciem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie bardzo te rub-onsy:) świetnie je wkomponowałaś w różany papier!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)