piątek, 11 listopada 2011

Notatniki kulinarne w retro klimacie

Witam,
dziś mam dla Was kolejny pomysł na prezent świąteczny,
tym razem są to dwa przepiśniki, czyli notesy na przepisy kulinarne.

Przygotowałam notesy z kolekcji papierów Herbatka dla Dwojga,
która ma idealne do tej tematyki wzory babeczek i czerwoną kratkę wprost z kuchennego obrusa :)
A żeby całość nabrała retro stylu - potuszowałam brzegi postarzając papier i dodałam klimatyczne obrazki,
oraz białą koronkę, którą wyciełam dziurkaczem brzegowym Doily Lace Trim.





Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za Wasze komentarze,
i życzę wszystkim udanego weekendu :)
Magda.

13 komentarzy:

  1. Śliczne! Pierwszy przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne!!! Ja od kilku dni również szykuję się do tworzenia dwóch przepiśników dla moich kochanych babć :) Mam już prawie wszystko. Brakuje mi tylko najważniejszych rzeczy ;( Baz! ;( Chciałabym takie jak można kupić w niektórych sklepach scrapkowych, ale tu jest problem. Te bazy do przepiśników są niezbindowane ;( A ja sama nie mam możliwości by to zrobić i jestem w kropce. Nie wiem co zrobić ;( A gwiazdka już tuż, tuż ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Puchilinka: ja moich notesów też nie bindowałam. Zrobiłam dziurki zwykłym dziurkaczem biurowym i całość spięłam otwieranymi metalowymi kołami (zamykają sie jak klipsy). Takie koła to duuużo tańsza alternatywa dla drogiej bindownicy - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Dziękuję za podpowiedz. Masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne przepiśniki Madziu!!! A czy możesz zdradzić skąd wzięłaś te cudne obrazeczki ?

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy jest z zestawu obrazków Crafty Secrets Homemade,a drugi to naklejka z zestawu Melissa Frances Kitschy Kitchen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkości - mniaaam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BOSKIE są te przepiśniczki :) i rozwiązanie świetne, zamiast binodwnicy kółeczka a pytanko mam jakiej wielkości są te kółeczka???

    OdpowiedzUsuń
  9. Magda piękne te Twoje przepiśniki:))
    A to, że udało nam się zrobić z tym samym obrazkiem - no cóż nieuniknione:))
    Fajnie tasiemki zrobione, no bo chyba robiłaś sama, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. kółka są 2,5cm, więc dość małe.

    a co do wstążeczki,to taką miałam gotową, ale myślę że spokojnie można by zrobić podobną samemu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)