środa, 23 listopada 2011

Białe Święta

Zima nie jest moją ulubiona pora roku...
nie lubię śniegu, pluchy, mrozu, godzinnego ubierania czapek, szalików, rękawiczek. bryyy...
nie lubię braku słońca i krótkich dni...

Jedyne za to tolerują zimę to niezwykły klimat, jaki stwarza w czasie Świąt :)
Bo czy ktoś jest w stanie wyobrazić sobie Wigilię w upał pod palmami?! 
Na Święta musi  być biało i już :)





By oddać zimową atmosferę Świąt przygotowałam dwie karteczki korzystając z pięknej kolekcji CHRISTMAS MAGIC: papierów, naklejek i rub-onsów Claire de Lune.

Kartki wyszły chyba mroźne i mocno zimowe, prawda?
Oszronione śniegiem, obsypane śnieżynkami...

Pozdrawiam i dużo ciepłych chwil Wam życzę w ten zimowy czas :)

3 komentarze:

  1. Kartki wyszły cudowne :) Bardzo zimowe, ale mają w sobie jakieś takie wewnętrzne świąteczne ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Az mi się zmino zrobiło:) brrrr....ja też nie lubię śniegu i mrozu i dla mnie mogłoby go nie być w ogóle-no może tylko na Wigilię...kartki cudne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki!
    Ależ Ty, Madziu, masz wyczucie estetyki!
    Podziwiam!:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)