środa, 30 listopada 2011

Album Lenki

Lenka to córcia mojej koleżanki.Basię-moją imienniczkę-poznałam leżąc na oddziale patologii ciąży.Od razu znalazłysmy wspólny język i zastanawiałyśmy się,która z nas pierwsza urodzi.Padło na mnie...Lenka urodziła się 10 dni po Adasiu.Od tamtej chwili spotykamy się regularnie i patrzymy,jak nasze szkraby rosną.Lenka jest cudowną dziewczynką,dlatego też,nie mogłam po prostu nie zrobić albumu dla niej :)

zdjęcia niektórych stron albumu (na moim blogu więcej fotek )

tylna i przednia okładka








album nie został oklejony żadnymi papierami-tak sobie wymysliłam i z efektu jestem bardzo zadowolona.
Surowe kartki bazy spsikałam Perfect Pearlsem ,czego niestety nie widać na zdjęciach a szkoda bo pięknie się mieni :)

Celowo na tylnej okładce umieściłam zwrot "c.d.n" bo to na pewno nie koniec albumu -kilka stron jeszcze się zmieści :)

pełna lista użytych materiałów ze sklepu scrapek.pl :
-Perfect Pearls Mists  różowy
-kwiaty Prima Dandies 1
-astry różowe

serdecznie Was pozdrawiam -Basia

2 komentarze:

  1. album jest świetny! bardzo podoba mi sie pomysł na pozostawienie surowych baz albumu,w ten sposób papier nie gryzie sie z kolorowymi fotkami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)