sobota, 24 września 2011

Witamy nową Projektantkę!

Zgodnie z zapowiedzią, chcemy Wam dziś przedstawić nową Projektantkę DT Scrapek.pl, 
która z pewnością będzie Was inspirować i zaskakiwać swoimi niezwykłymi pracami,
a jest nią Barbara :)


A oto co Basia pisze o sobie:

"Nazywam się Basia, w scrapbookingowym świecie znana po prostu jako Barbara. Od dziecka uwielbiałam  malować, rysować i wykonywac prace plastyczne. Jestem zafascynowana stylem mangi i anime co wiąże się z moim marzeniem, aby pojechac do Japonii. Ze scrapbookingiem zetknęłam się przypadkiem, poszukując kartki na urodziny. Pomyślałam, że i ja tak mogę. I wycinam do dziś, próbując znaleźć chwilę na swoje hobby między zajmowaniem się domem a wychowywaniem dwójki urwisów (Emilka 8 lat i Adaś 10 miesięcy). Wybór do DT Scrapek.pl jest dla mnie wielkim wyróżnieniem i sprawdzianem moich możliwości. Pozdrawiam."


Witamy Basiu na blogu Scrapek.pl i niecierpliwie czekamy na Twoje piękne prace :)

3 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)